maanantai 25. kesäkuuta 2012

Juhannus on kerran vuodessa, siksi mä liputan sen puolesta

lippis- Ed Hardy, toppi- gina, hame-gina, legginssit- gina, laukku- Long Champ <333


Mun drinksut <3 fresitaaaa, nam nam!!! leijona-viinaa ja sit join kans sidukkaa <3 ihan parasta, mut vituttaa ku meni varmaa joku 50 € henkalle ku se haki nää... Mut laadusta kandee maksaa ;)

Fresita <3333 Otin järggärillä tän lähikuvan!1

Mun arskat, gina tricotista

Mun feivörit huulikiilto, huom Hello Kitty <333 lisään tota varmaa 10 kertaa tunnissa ;)

SIt tässä oltii menossa Krissen kämppään Kontulaan

JOo ja sit tuli tosiaa vähä probleemaa, qu noi vitun kytät tuli kuvioihi!!!!




Mut siis moi taas kaikki ihkut raxut lukijat <69 Olin siis kapessa (siis keskustassaaa) Jussina, ja sit Krisselläh oli KÄTY (eli siis kämppä tyhjänä= KÄTY) kun sen mutsi oli tyylii landella ja me mentiin sinne bilettää!! Laitettii kaikki fb.seeen niinku et meillä on vitun isot bileet, kaikki messii ja UPS meitä oliki siel sit joissain vaihees tyylii jotai 50 xD xD ja ziiz sielä oli kaikki parhaaat <33 Vitun noloja jokkut vitun hissukat niinku et ne menee tyylii porukoittensa kanssa johki vitun landelle, L-O-L!!!1
Mut tosiaa ryypättii, ja olin tyylii jossain 100 promillen gänäs ja poltettiin Marlboron redii varmaan kartsa xD Meil oli musat kaakossa ja meninki oli hyvä, mut zit yläkerrän vitun ärsyttävä vitun elämäänsä kyllästyny ja kade fuckin mummo soitti sinne kytät!!!! Fucking paskalakit!1 Zit ne kaato mun juomien jämät viemärist ja kyseli mult jotain ikää ja zit huusin niille et ''painukaa vitun kytät vitttuuuunh, vituttaaax teit niin qu joudutte oleen Juhannuksena tekeen teiän paskaduuniiii!!!!'' sit ne fuckingggg kytät vei mut ja Jaspen sinne maijaan ja jouduttiin selviämisasemalle! Sit ne soitti mun faijalle ja olin siel kyttälaitoksella yönkin. Et vittu ku hienoo!! vähäx vituttaa! ja zit se oli tosi noloo qu mun meigit oli iha valunu ja zit siel kyttien putkassa oli kans yks Pertsu jonka kaa mulla on ollu niinq säätöö ja zit en saanu meiggaa ku mun laukku vietii!! Mut siis en mä ny mitenkää ongelmii joutunu tost himass ja ziiz zillee ooon ollu tuol pari kertaa jo ennenki et ei uus juttu mulle, hah!
Mut ziiiz, oli vitun hyvän bileet, love y aaalllll <33333333 onneks juhannus on vaa kerran vuodes!!!

p.s sain vissiii keskenmenon mut ziiz oon menos läägäriii täl viigol ;)

 ihan paras biisi, popitettii tota iha sikanaaaa <333

46 kommenttia:

  1. oot ihana ;_; haluun sen meikkipostauksen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) ! Joo voishan sen tehdä, ihan hyvä aihe :D

      Poista
  2. ahahhahaha,tää on oikeesti paras ! :D liityin lukijaks ! tee pliiiiis videopostaus !:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista ja lukijaksi liittymisestä :) Joo mietin videopostausta :D

      Poista
  3. ei vittugh onneks oli KÄTY XDDXD iksu<33<33

    VastaaPoista
  4. Vaiks tää onki parodiaa, ni mikä vitu ongelma sul o yleistää bloggaajii ja teinei? Ei jumalauta, hanki elämä iha oikeesti, tää o jo lapsellist.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska yleistäminen on hauskaa, honey!

      Poista
    2. kaikki bloggaajat on huoria uliuli turpa kiinni :D:D:D:DDDD

      Poista
  5. Täst blogist meni kokoidea ku lopetit "lissun esittämise" ku vastaat näihi kommentteihi ;c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yäää, jep :(
      Se oli kyllä hauskaa vastailla kommentteihin lissusti!

      Poista
  6. oot noitten asukuvien perusteella ihan sairaan nätti :O mutta toi lissulook..........

    VastaaPoista
  7. Voi apua, suoraa huutonaurua kun luin tän blogin kokonaan läpi 8)

    VastaaPoista
  8. Koin suunnatonta vihaa kun ensimmäisen kerran luin tätä, mutta mikäli tämä on pelkkää pilaa, teet sen erittäin hauskalla ja uskottavalla tavalla!

    VastaaPoista
  9. eei vittu kelasin eka et oot tosissas mut sit aloin lukemaan näit kommentteja niin paljastu ettei onneksi ole jatka vaan samaan malliin :)

    VastaaPoista
  10. toivon syvästi että olet rölli

    VastaaPoista
  11. Joo elikkäs en ees usko :D

    VastaaPoista
  12. Väsyksissä luin pari postausta ja olin aivan varma että tää on joku tosijuttu.. Luojan kiitos ei ollut.. :D Hyvä meno! Jatka samaa rataa.

    VastaaPoista
  13. Hahaha oot mahtava :DD Kiitos päivän nauruista, mutta just tätä se nykyteinilissujen elämä on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sellaistahan se joillain vähän on :D Kiitos kommentista!

      Poista
  14. Ei oikeesti, pelasta mun päivä ja sano et sä teet tätä koska sulla on a) tylsää b) sulla ei oo muuta elämää c) oot huomionhakunen teini

    VastaaPoista
  15. hahaahaah :D hyvä blogi neidil !

    VastaaPoista
  16. täyttä paskaa, tajuaa samantien että tää on läppää

    VastaaPoista
  17. luin tätä ja luulin jo löytäneeni unelmieni vaimon mutta sitten joku pilas mun päiväunet ja kerto että tää on vaa joki vitsi. etä kiitti vitusti ku pilasit mun päivän ! : /

    VastaaPoista
  18. Kiltti sano että et oikeesti vietä tällasta elämää??
    Profiilissa lukee että parodiaa mut silti! O.O
    Ihan tekee pahaa kun luin postaukses.
    (Jos tää on parodiaa niin hyvä! mutta onko tää "jazzu" joku sun keksimä karakteeri? vai vaan överiversio susta?) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tämä blogi on EDELLEEN sitä parodiaa!!!!
      Joo ja jazzu on pelkkä mielikuvitukseni ruumiillistuma ja aika kaukana itsestäni :D

      Poista
  19. Maksoit sellaset 25e hakuja sitten sille henkaalle, koska noiden juomien hinnaksi tulee noin. 25e. XD

    VastaaPoista
  20. upea tää sun blogi. siskon kans naurettiin ja luultiin et oot joku teini ja kuvittelet ittestäs liikoja & sun tarttee esittää jtn k5! mut kiitosta nauruista :'D!! säikäytä ihmeessä vielä muutkin lukijat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, hauska kuulla että tää blogi viihdyttää! Kiitos kommentista :)

      Poista
  21. ihqqqq tosi kiva blogiihh sullaaaaah <333333111!!!!11 <69696
    miks kaikkiih tuleee dissaaa niiq sua oot tosi ihq ♥♥1

    VastaaPoista
  22. helpotukseni huokaus kuului kilometrien päähän kun näin vahvistavan tekstin että tämä on parodia...

    VastaaPoista
  23. Haha onneks on parodiaa :DD säikähin jo pahemman kerran :D ootko oikeesti minkä ikäne? :)

    VastaaPoista
  24. saisko sun facen kun olis kiva tutustua paremmin?

    VastaaPoista