keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

I am gonna marryyy the night

Pertsun ostama kihlasormus <3333 OOON NIIN HAPPYYY! aitoo timanttii ja hopeeta 100 % pertsu käytti tohon niinq siis tyylii sen kaikki kesäduuni massit, mut ziiz mulle käy vaaan paraaas!



Fritsuiiiii xD xD xD <69696969 fritsut: by pertsu

Päivän asuu: toppi- gina, vyö- gina, legginssit- gina. Omgfaaaa, oon ihan fäshiön freak <3 Shoppasin noi vaatteet just eilen.... meni taas vähä rahaa xD mut so??

Mun korkkarit, mut ziiz ei kande ostaa tälläsii qu vittuh ku vitutti ku en tyylii pysyny näil pystys.....! vitun paskaa laatuu siis oigeesth.....fuck!

Mun tekoripsii <33






Uaaa, siis OMG on tapahtunu iha vitusti ja liikaa taas xD xD Menin tosiaa ziiz kihloihi Pertsun kaa tos pari pv zit, siis tosiaa meillähä on ollu juttuu sillee tyylii joku 2 vk, ollaa textattu ja oltu samois partyyiis ja pertsuhan tuli tsemppaan mua sinne tatskanki ottooo <3333 I LOVE MY HONEEYYYY!!!
Oltii siis yhe Suzkun partyis, ja ziiz eka olin sillee et voi VITTUUUH ku porukat tosiaa sano et jos tuun taas gänäs kotii ni lähtee tietsikka yms. PASKAA! Ni olin siel sit vaan selvinpäi ja poltin marlboro red vaa ku vitutti. Mut ziiit Pertsu tuli sinne, ja sit kaikki muuttu paremmaks ja ei vituttanu xD Pertsu oli kyl aika gänäs ja sit se kerto qui se ragastaa mua yms. ja kosi mua!!!! <33333 mun elämän onnellisin hetki <696969 Sit olin sillee FTW ja sanoin et jooo! mennää vaa xD xD sit ollaan ny kihloissa ja pertsu osti mulle ihan vitun kallii sormukse, ja se on ihan fuuucckiiing hieno. Vituttaa vaan kaikki katelliiset urpot jotka vaa vinee et vittu lol jokku teinikihlat, so what??? teinikihloissa ja ylpee siitä ;)




p.s toi paris hilttonin biisi on ihan paras <3 Ja sit te rakkaat lukijat: kuulin mun kaverilta vinkin et jos syö niin qu iha vitusti suklaata 4 kertaa päivässä, nii saa sellasen ihan sika mageen rusketuksen, ku ois ollu tyylii jossain jenkeissä miamissa yms ;) pitää koittaa heti tänää! i lööv tanning!!!

38 kommenttia:

  1. ''fritsut: by pertsu'' ei luoja.

    VastaaPoista
  2. onnittelut teinikihloista :D

    VastaaPoista
  3. Oot säälittävä ku pidät tälläst parodiablogii ja yleistät vitusti liikaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hohho, kaikkee ei tarvitse ottaa niin tosissaan ja vetää pussillista herneitä nenuunsa :)

      Poista
  4. ONNNEEEAAA TEILLE MOLEMMILLE (kihloista siis)!! :)))

    VastaaPoista
  5. ooh teinikihlat..vähäx fantsuuuuuuuuu <3<3 onnee ihqut<23456

    VastaaPoista
  6. OI ONNEEE SULH && PERTSUL<3<33<3 1

    t. jessica (;;(;(;; sun kamu!!1♥

    VastaaPoista
  7. Ei siis vityhh tuux mun gans huomen kapee ryybbb????+++ junou ollaan m,olemmat bloggareid! ja s11s voitais mennä ottaa yhes tanningii sillo päiväl! <3 honey love ya!

    VastaaPoista
  8. ÄLÄ VÄLITÄ GATEELLISTE KOMMENTEIST!! muista et YoLo! mingälaise tatskan otitt???? itekki harkitsen ottamist ;))<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha jeap! kuvia tatuoinnista edellisessä postauksessa :)

      Poista
  9. Ottaako huora puuroa vai tilataanko taxi?

    VastaaPoista
  10. kai pertsu tietää sun lapsest???? ps. millo synnytät??? tai siis millo o laskettu aika?(:::

    VastaaPoista
  11. millos uutta postaustaah peipeeh??;);;);)
    oot ihQQQQ<333

    ps. ihqut fritsuut ;);;););) nam

    t. anonyymisiiihh <69

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä uutta postausta tulee taas, muista stalkkailla :)

      Poista
  12. revettiin tolle "siis tosiaa meillähä on ollu juttuu sillee tyylii joku 2 vk"!! :'D vitsiku ei näitä kommentteja näytettäis nii varmasti koko maailma naurais ja lukis sun blogii!! ;)

    VastaaPoista
  13. Ei jumankekka sä oot paras! :D mukavaa näpäytyst niille jotka oikeesti pitää tämmösiä blogeja ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, jep kyllähän tälläsiä blogeja kirjotetaan ihan myös tosissaankin :D

      Poista
  14. Tää sun blogis saa aina hymyn huulille :) Ompahan ainakin mielenkiinosta luettavaa ja piristystä päivään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska että piristää :) tätä on kyllä myös aivan tajuttoman hauska kirjoittaa teille lukijoille!

      Poista
  15. ei jumalauta mikä feikkipaska. jotai rajaa ?

    VastaaPoista
  16. Oot hauska. Tykkään blogistasi <3<3<3 lisää tälläsiä :):):):)

    VastaaPoista
  17. ei helvetti :DD luulin eka oikeesti et joku pitää tälläst blogii, luojankiitos menin tonne tietoihi kattelee vähä enemmä! :DD

    VastaaPoista